Gyakori kérdések


Kivel kell a szerződést megkötnöm, ezt hol tudom megtenni?

Szerződési szándékát, a www.diginstore.hu honlapunkon található „IGÉNYBEJELENTÉS” adatlap kitöltésével, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@diginstore.hu címen jelezheti felénk. Ha kérdése van, ügyfélszolgálatunk a +36 30/257-8807 telefonszámon áll szíves rendelkezésére. Igénybejelentését követően értékesítő munkatársunk jelentkezik Önnél egy személyes találkozó egyeztetése érdekében.


Mi a teendőm, ha szerződést szeretnék kötni?

Szerződési szándéka esetén a szükséges adatait a TRAFIKTV-T SZERETNÉK MENÜ / SZERZŐDNI SZERETNÉK menüpontra kattintva adhatja meg.  A céges adatait pontosan töltse ki. A trafik adatok ablakokban minden olyan trafik adatát töltse ki, amelyre szerződni szeretne. Ha van olyan trafikja, amelyre nem szeretne szerződni, akkor annak adatait ne rögzítse fel, azokat a mezőket hagyja üresen. A rendszer – ellenőrzés után – az Ön megadott adatai alapján az itt felsorolt trafikjaira készíti elő a szerződést Önnek.


Hogyan zajlik a szerződéskötés?

A megküldött adatai alapján az ügyfélszolgálatunk előkészíti az Ön szerződését és emailben – az Ön által a cégképviselő email mezőbe beírt emailcímre – megküldi a szerződést pdf. formátumban. Kérjük ellenőrizze az adatokat! Ha hibát talál, ezt jelezze az ugyfelszolgalat@diginstora.hu címre írt levélben.

Ha az adatok rendben vannak, nyomtassa ki 2 példányban a szerződést. Egy cégszerűen aláírt példányt tértivevényes levélben küldjön el a DigInStore Zrt Ügyfélszolgálat 1155 Budapest Rákos út 2321. címére. A szerződéskötés megtörtént, amikor az Ügyfélszolgálatra megérkezett az Ön szerződésének ez a példánya.


Hol érhetők el a számlázási adatok?

Ön Az Ön egyenlegéről számlaleveleinkben biztosítunk folyamatos tájékoztatást. Esetleges elmaradás esetén elektronikus úton is értesítést küldünk.


Hogyan kapok számlát a szolgáltatásról?

A DigInStore Zrt havonta emailben küldi meg Önnek a választott szolgáltatási csomagjához tartozó szolgáltatási díj számláját.


Számlázási problémával kihez lehet fordulni?

Számlázási kérdésekben is az Ügyfélszolgálat áll rendelkezésére.


Vannak többletköltségek?

A szolgáltatáshoz nem tartozik a havidíj fizetési kötelezettségen túl egyéb díj, költség.


Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A havidíj mértéke az Ön által választott szolgáltatási csomagtól függ. A 2021 évi havidíj mértéke Basic Csomag esetén nettó 1.490 Ft + Áfa, Business Csomag esetén nettó 2.490 Ft + Áfa.

Fontos tudnia, hogy a csomagot nem trafikokónként, hanem a vállalkozása egészére, az összes szerződött trafikjára egységesen választhatja.

Ez amiatt van, mert a csomagok közti különbséget az Önnek a kezelés és a használat során biztosított eltérő szolgáltatások jelentik.


Mikortól kell fizetnem a szolgáltatásért?

A szolgáltatásért a készülék felszerelését követő hónap 01.-től kell a szolgáltatási díjat megfizetni.


Mikor szerelik fel a TrafikTV készüléket a trafikomba?

Az Ön szerződésének Ügyfélszolgálatra történő beérkezését követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti Önnel a felszerelés időpontját.

A jelenlegi COVID helyzet miatt a távolkeleti szállítási problémák miatt az eddig jellemző 30 napon belüli telepítéshez képest sajnos előfordult 60-90 napon belüli felszerelés is.


Mit kell biztosítanom a TrafikTV működéséhez?

A Szolgáltatásunk igénybevételéhez Önnek csak 220 V csatlakozási lehetőséget és aktív internet kapcsolatot kell biztosítania a trafikban.

Ha a trafikban az eszközt WIFI kapcsolat szeretné az internetre kapcsolni, akkor a telepítő munkatársunknak meg kell adnia  a WIFI jelszót. Kérjük gondoskodjon arról, hogy ez elérhető legyen a tarfikban a felszereléskor.


Nyújtanak-e szerviz szolgáltatást az eszközre?

A TrafikTV Önnél felszerelt Digital Signage eszköze a DigInStore Zrt tulajdona. A szolgáltatás nyújtásához biztosítjuk annak folyamatos üzemképességét.

Szükség esetén – az Ön hibabejelentése, vagy az eszköz távfelügyeleti hibajelzése alapján – munkatársunk díjmentesen javítja, vagy cseréli a meghibásodott eszközt az Ön trafikjában.


Hová szereltessem fel a készüléket a trafikban?

Eszközeinket fali, vagy mennyezeti konzollal szerelik fel munkatársaink az Ön által kért helyre

Ne feledje: ez az eszköz az Ön forgalmát növeli! Akkor tud a leghatékonyabban segíteni Önnek és eladó munkatársainak, ha vevői a vásárlás előtti pillanatban látják a reklámot.

A TrafikTV az Ön digitális trafikos munkatársa. Naponta közel 500 alkalommal ajánl termékeket a vevőinek.

Szereltesse fel az eszközt olyan helyre ahol a vevőik tökéletesen rálátnak!


Milyen költséggel jár a felszerelés?

A felszerelés és a szükséges kellékek teljes költségét a DigInStore Zrt viseli, Önnek nem kell fizetnie ezért.


Van részletes útmutató, tájékoztató a használathoz?

A www.trafiktv.eu weboldalon léphet be a TrafikTV Ügyfélportálra. Itt minden teendőjéhez leírást és oktató videót talál.


Használhatom saját hirdetésre a TrafikTV-t?

A Basic Csomag előfizetői a TrafikTV monitorjának alsó sávját a futószöveg reklámot használhatják saját hirdetési felületként.

A Business Csomag előfizetői ezen felül a monitor jobb oldalán megjelenő álló digitális plakát felületre készíthetnek saját digitális plakátot, amelyen egyéni felirat, pl. akciós ár is megjelenhet.


Hogyan, milyen gyakran frissülnek a közzéteendő tartalmak a TrafikTV-n?

A TrafikTV eszköz be- és kikapcsolása az Ön által az Ügyfélportálon beállított nyitvatartási idő alapján automatikusan megtörténik. A nyitás előtt 20-30 perccel  az eszköz bekapcsol. Feljelentkezik a központi szerverünkre és lekérdezi, hogy a már letöltött tartalmakhoz képest van-e új tartalom? Ha igen, ezt letölti és a tartalmat beemeli a lejátszási listába. A bekapcsolt készülék kb. 5 percenként rendszeresen lekérdezi a szerverről, hogy van-e új tartalom, információ.

Ez azt jelenti, hogy akár a hirdetők, akár Ön a közzétételtől számított legfeljebb 5 percen belül friss tartalmakat jeleníthetnek meg a TrafikTV képernyőjén.

Adatvédelem

Ügyfélszolgálat

GYIK

Impresszum